Hemma hehe :D

Jag kom hem nyligen nu, så blev inte alls så att jag åkte hem igår kväll.. somnade fan vid tjugo i fem på morgonen! :o haha, låg typ och hostade och skit.. sådär kul :P sen har jag nyligen tryckt i mig lite mat, hade inte käkat sen jag och Anna käkade på donken igår på dagen.. var rätt hungrig haha. Nu sitter jag här, får inbjudningar till nyår och har så jäkla svårt att välja vilken fest jag ska gå på. Jag vet bara att jag ska fira med Anna & Stevo, för det har vi bestämt men det är typ ändå jag som ska bestämma vart vi ska vara..antingen blir det hos mina kusiner eller hos några gamla kompisar. hmm svårt val!:( dom andra festerna skiter jag vell i mer eller mindre.. vill festa med dom som står mig nära ju på nyår!<3.

Jag tror jag ska hoppa in i duschen snart, Simone kommer hit vid sex tiden typ.. har inte träffat henne sen i...onsdags. Snart en vecka sen.. vi ska nog snacka bara.. tror jag. Om vi inte hittar på något sådär lagom busigt ;)

Puss!



Slingade ju mitt hår lite ljusare, syns ingen vidare på bilderna men i verkligheten syns de enhel del :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad tycker du är härligast? Jul eller nyår, eller inget av dessa?

2010-12-29 @ 05:39:29
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0