Helgen :)

Som ni säkert märkt har jag inte bloggat på hela helgen. Men jag har haft fullt upp och jag har knappt sovit något ! eller.. jo nu, natten till idag sov jag till klockan ett! min helg har vart g-a-l-e-n. I fredags hörde Madde av sig, hon som jag jobbade ihop med på 4H gården, (ni som läst min blogg ett tag vet nog vem hon är) har iallafall inte träffat henne på jätte länge, och så frågade hon om jag ville följa med ut! hade ju lovat mig själv att inte gå ut förräns juldagen för det blir roligare då, men eftersom det just var Madde så sa jag ja! Och det är jag jäkligt glad för :) hade det jätte trevligt med henne och hennes killkompis, det var den bästaste fredagen på länge faktiskt! Igår var mindre kul, orkar inte ens dra det här på bloggen, men jag var med Mikaela och Anthonia hela kvällen. Det var en rätt misslyckad kväll men den hade sina stunder!! Lovade dom att vi skulle t-a-g-g-a julddagen något så in i h*lvete :D I fredags sov jag hemma hos Stevo med, vi kom la hem vid fyra tiden tror jag det var och somna inte förräns senare , sen vakna vi vid nio : ( haha så jag var så jäkla trött igår.. Men idag har jag vart hemma lite och sen träffade jag Simone och åkte hem till hennes mamma och fikade med hennes mamma + pojkvän :) och nu ska jag springa ut för stevo väntar på mig! hohoh puss på er

Kommentarer
Postat av: Mad

det var ingen dålig fredag ialla fall! haha

2010-12-22 @ 21:59:37
URL: http://auroranebulosa.bloggplatsen.se

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0