Ett litet inlägg här och där..

Oj, inte bloggat på en vecka nu. Men det har vart väldigt mycket drama asså.. tänker inte ta det här på bloggen då alla kan gå in och titta, och jag skriver inte skit om folk i min blogg. Så jag får helt enkelt hålla det för mig själv! Men anledningen till att jag inte bloggat är min fula design, är så trött på den så jag spyr nästan. Jag vill ju göra om den men vet inte hur.. :/ i veckan har jag iallafall hunnit med och köpt ett par nya byxor , var skit längesen asså jag gjorde det. Sen ett nytt linne och resten av pengarna har bara försvunnit...? som vanligt. Nu väntar jag bara tills jul, då kommer pengarna in igen!:D Och nu är det fredag, härliga fredag. Jag slutar ju halv tolv på fredagar men efter jul blir det ändring på det tyvär :( Ikväll skulle jag egentligen gått på bio igen, men det blev inte så för filmen vi skulle se hade tydligen inte premiär här i borås idag :O så jag ska hyra film med Stefan, sen bär det hem till en utav hans kompisar Niklas, och sen harrys! haha det är 20 års gräns där så jag tvivlar ju på att jag kommer komma in.. men Stevo sa att det kommer jag göra visst så jag får vell lita på honom ;) Jag funderar på att gå och lägga mig och ladda inför ikväll, är jätte trött efter denna långa vecka. Fast veckorna går ändå skit fort! man hinner bara blinka på måndagen sen är det fredag. Jag har inget planerat imon, så skönt. Planerna kommer vell men det är ändå skönt att inte bestämma något utan bara ta det som det kommer!

I veckan har jag även hunnit med att dricka Chailatte med Josefin och i måndags fikade jag med Julia!



I onsdags gick jag på Handledar kurs med Stele, i fyra timmar! och idag ska vi posta lämpet på posten och sen ska jag fan börja köra! wiho längtar ihjäl mig!!


Det har ju även hunnit bli första advent..snart andra.. damn.


Sen känner jag mig sjukt sliten, jag måste för det första klippa mitt hår och färga det.. sen göra en ansiktsmask, hår inpackning och vårda naglarna.. när jag nu ska ha tid med det vet jag inte..




Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0