Alone in the darkness

Jag vill också ha någon om vintern, att hålla om, dela mina tankar med, dela säng med, dela drömmar med. Tända ljus ihop och bara skratta.. det är alltid såhär på vintern. Det är.. 3 året i rad jag är singel under jul-tiden. Hade en pojkvän när jag var 14 under julafton, men det är längesen nu. Dom flesta i min omgiivning har pojk/flickvänner jämt under vinter tiden, och det gör mig avensjuk. Det gör ont att se andra när man bara går själv och vandrar på sin egna stig.. Jag har blivit så kräsen, jag vill inte ha vem som helst. Och jag har så stora krav på andra, och jag har så svårt att bli kär i någon.. Sjävklart är jag glad för andras skull, men om ni vet vad jag menar. På sommaren går det bra att vara singel, men det har inte hänt heller på några år. Men på vintern är det jobbigt, själv i mörkret liksom.. Jag har ju mina vänner och familj men det är absolut inte samma sak..


Kommentarer
Postat av: Hemligt

Jag finns alltid här för dig.. <3

2010-12-12 @ 18:32:35
Postat av: Anonym

vem?:)

2010-12-12 @ 20:13:31

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0