Åker till Göteborg snart :)

När jag börjar det här inlägget så är klockan 06.03. Jag gick upp klockan fem, och jag är nu klar med allting, kläder, smink + hår och jag har även hunnit äta lite frukost! ;) jag är inte så jätte trött som jag trodde jag skulle vara, hehe. Ska åka 06.33 härifrån så jag hinner hämta ut biljetterna på stationen med. Jag har med mig kameran till visningen, men kan ju inte lova att det blir några kort, om vi inte får ta! Bussresan till Göteborg kommer nog bli mysig hoppas jag, eller helt katastrof när vi är så många som ska åka med en ordinarie buss och då lär det vara annat folk på också! hmm aah..
Igår i skolan hade jag även  idrott och jag var så aktiv som jag kunde nästan, så jag har tränings värk idag överallt. :(

Jag är hemma runt ett tiden eller liknande, tror jag ska hem och sova en stund då. Senare ikväll blir det bara att ta det lugnt, blir så j*vla arg då inga nya biofilmer sänds som det stod förra veckan att det skulle göra?!


Jag idag

Have a good day! :)♥

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0