2011 sooon...

Åh, får vell se hur nyår blir imorgon då. Kommer bara bli jag, anna och min kusin + hans tjej. Vi ska sitta hemma hos han, äta mat, dricka och spela spel i guess. Det blir vad man gör det till helt enkelt.. kan ju vara mysigt att bara vara vi fyra också, men ändå.. hmm! åter står att se. Och det är snart redan 2011.. nytt år, och nya tag. Som man säger varje år men det blir ändå detsamma! Mina nyårslöften har redan börjat, men kan tala om för er vilka det är

  • Sluta dricka allt som kommer från cocacolas bolag pga hur hemskt dom framställer cola.
  • Sluta äta allt som kommer från marabou, pga att det är barnslavar som plockar bönorna till chokladen.
Egentligen borde  man sluta med allt, för i grunden är allt för jävligt hur saker och ting kommer fram eller görs.. men det är detta jag har börjat med och hållt på såhär i en månad änsålänge. Har gått rätt bra faktiskt! Men det ska bli som sagt mitt nya nyårslöfte. Även försöka äta så lite kött som möjligt. Och ni tror kanske jag skämtar :P , men det är sant och jag har också redan börjat med det. yes, here i go. Kanske blir man vegetarian inom en snart framtid.. :)

Hoppas ni alla får en bra nyår iallafall och drick inte för mycket!;) jag ska se till och inte göra det iallafall... ;)

And i try to accept that you're gone...</3

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0