You know, dont tell me that you sorry..

Ja är vell ingen mening att be om ursäkt för min urkassa uppdatering. Men jag har inte vart hemma inatt heller, men inatt ska jag vara det. Idag ska jag vara hemma hela dagen, vilket låter tråkigt som tusan men imon börjar ju faktiskt skolan. Och jag har blivit sjuk, inte kul alls. Har haft ont i halsen i 3 dagar nu men inatt blev det värre än innan så jag typ dör nu.. Känns spännande att börja skolan imon, men jag hade velat ha nya kläder nu vid start. Hade kännts bra och allt. Men no money and then no funny.. Så jag får komma till skolan såhär iallafall! sjuk och sliiiten.. har druckit i 4 dagar i rad nu så min kropp börjar balla ur. :P Idag ska jag ta det lugnt igen men imon kör vi igen! :D hem till Janina och hennes pojkvän imon efter skolan :) hoppas bara på att jag kan få lite fick pengar av mamma, behöver verkligen det imon. Har levt på andra människor hela veckan och ni vill inte ens veta vilken ångest jag har över det.. Men jag har verkligen haft så j'vla kul och mysigt dom här dagarna så det är sjukt :) har tillbringat min tid med Anna mycket, som ett avslut ungefär, eftersom hon flyttar snart. Jag kan faktiskt inte ens fatta det, Anna är en utav mina bästa vänner och så ska hon åka iväg.. men jag och Sam har lovat att hälsa på henne så ofta vi kan :) Kommer bara bli så jävla tomt utan dig gumman... :(♥ Kommer bli sjukt jobbigt..Men på lördag ska vi hem till en kompis som en sista gångs vi ses på ett tag, buhuu! :( Och ni vet, jag åkte till vårdcentralen imorses men det gjorde jag helt i onödan, kärringen som jag fick var skit otrevlig och allt hade blivit ett misstag så jag tackade nej till allt och drog igen, var skit sur. Ni förstår säkert inte vad jag menar men mamma hade bokat en tid till mig på vårdcentralen för en sak och så trodde jag att jag bara skulle komma dit och prata och få tabletter utskrivna, men så var det inte alls utan det skulle vara en gynundersökning.. hatar det verkligen, har så jävla dåliga minnen från det så tänker aldrig mer göra det förrän jag verkligen MÅSTE ni förstår.. Nu babblar jag även bara på, men jag känner att jag vill det & behöver det. Men skola imon ja, omg redaaaaaaaaaaaaaan!

Ni får en sötbild på min sötboll Tessi ♥

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0