Söndag, eller torsdag?

Varför känns det som söndag..? haha jag tror helatiden det är söndag idag för skolan börjar imon, jag menar hur ofta är det att skolan börjar på en fredag? det är bara upprop så skolan börjar verkligen på riktigt på måndag, men whatever känns ändå så konstigt och jag kan fortfarande inte fatta att skolan börjar imon.. inte fått in det i hjärnan än :) bara sitter och fantiserar om vad jag ska göra ihelgen, nästa vecka osv.. så kommer det upp 'ops, det är visst skola då' haha.. Sam ringde innan och frågade om jag ville komma idag igen, men jag tror jag skippar det. Jag måste vara hemma lite.. Skulle ju kunna åka dit och åka hem tidigt men jag vet att det inte kommer bli så, kommer bli så att jag tar tolv bussen hem och kommer vara jätte trött imon :P Måste vila upp mig lite.. fast ändå har jag sjukt tråkigt nu!! och vill bara göra något, haha. nej men seriöst jag får nog bara vara hemma idag fast jag har lust att dra till stan och ha roligt istället.. jävla alla som ska hålla på!;)

Och snacka om att det var längesen jag hörde denna låten.. den är bra!



Jag har även börjat skriva av mig privat och inte bara i bloggen, för det går ju bara inteberätta allt i en blogg. Lovar om ni skulle se vad jag skriver så skulle typ 80% tappa hakan.. :)

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0