Jävla skulder hit och dit!

Nu är det två timmar kvar innan min buss går in mot stan & jag är redan färdig.. vad ska jag göra under två timmar? fan vad segt det känns! Pratade med mamma om Polen innan men hon undrade hur jag skulle ha råd med det eftersom jag har fått en skuld sen jag jobbade förra sommaren, tror jag nämnt det innan men det är bara för att jag inte betalade pensionpengar(!!) och jag visste ju inget om sådant så heja heja på mig.. skulden är på 1500 kr och vad ska jag få dom pengarna ifrån? betalar jag inte det förrän den 14 november eller vad det var så kommer jag hamna på kronofogden och det vägrar man ju, eller hur?! Kommer få betala med mitt studiebedrag och känns inte kul alls :( för dom pengarna behöver jag ju till annat. F-A-N V-A-D J-A-G B-L-I-R L-A-C-K P-Å M-I-G S-J-Ä-L-V.. Har iallafall svarat på kommentarer och sådant, ni är jätte söta ♥
Ni ska även få se en outfit bild ;)




Kommentarer
Postat av: nicke

super fin blogg och super fin tjej <3

2010-08-11 @ 15:44:50
URL: http://karlskronanicke.blogg.se/

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0