TELL DEM

Jäkla hosta, den har gjort så jag blivit hes! Jag drog hem redan vid 23.40 igår.. kunde stannat och haft kul i stan men jag valde att åka hem och sova i min säng :) Sen är det så jävla jobbigt att vara sjuk när man går runt på stan helatiden. Men igår så sa jag ju att jag och Simone var på en rapp mini kurs typ?
detta var det:

Det var inget direkt för mig men alltid kul att testa ni vet! :)
Idag måste jag få tag på kolleage block till skolan! vi har massa olika ämnen men vet inte exakt hur många för dom har inte informerat oss så blir lite svårt :( Och imon slutar jag även 16.20.. & vet ni, jag har blivit galen nu att jag inte har några pengar. Jag har så otroligt mycket saker jag vill köpa & behöver köpa. Men mitt smink är slut så jag måste helatiden ta från mamma eller syrran och det är ju inte så jätte kul.. kan inte studiebedraget komma nu?! :(

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0