Skriver igen när jag har tid!♥

Jag var typ hemma i en timma sen hörde Anna av sig så jag åkte in till stan och träffade henne + några underbaringar till!♥ Sa hejdå till Anna & det var skit jobbigt men jobbigast var igår. Hoppas hon kommer redan till helgen & hälsar på, om inte det så kommer hon ändå den24 september för då ska vi uttttt!! OCH jag tog även mitt legg IDAG! Hade knappt smink på mig och håret var ruffsigt & efter skoltid tog jag det. Ni kan ju gissa hur det ser ut, SOM FAN. Blev besviken like hell. Ska hämta ut det om några veckor, dom skulle skicka ett sms samma dag tror jag det var. Då ska jag visa er.. Ser inte ut som jag, ser ut som ett nulebarn! Som tröst av mamma sa hon att det bara gällde i 5 år! -.-

Jag är sjuk trött nu och hungrig igen! fårse om jag orkar gå upp och äta något, klockan tickar ju ändå iväg. Har inte blivit något roligt inlägg på länge, men ska göra det när jag orkar! lovar :) för just nu är jag bara så trött och lite trött på att blogga. Så jag skriver igen när jag har tid! PUSS SÅ LÄNGE. NI LÄSERE ÄR GULDVÄRDA!♥ glöm aldrig det ;)



Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0