Party all the week.. & nu blir det skola!

Igår så slutade det med att jag söp mig själv under bordet igen, inte bra! haha men jag hade det rätt trevligt :) Slutade med att vi drog hem till Sam igen (shit vi har vart där hela veckan?!) Men jag trivs sjukt bra där med alla! Men alla drog typ vid elva, värsta tråkigt men så är det ibland så jag drog också hem! Satt ute i garaget med brorsan en sväng innan jag hoppade i sängen :) Har sovit rätt så bra inatt.. Idag blir det bara soft i think, söndag ju. Sen så bråkade jag med massa folk igår, blir så jävla lack. Förstår inte hur människor orkar? om jag nu vart en sådan hemsk människa så sluta skriv till mig? Någon måste ju vara efterbliven. Aja, jag försöker verkligen att skita i det! Ska bli rätt roligt imon även att skolan börjar dra igång och även få för alla! Jag har inte fått något schema än som sagt, men har även ett litet schema om vad vi ska göra hela denna veckan som kommer! Och imon börjar vi 09.00 och slutar 13.00 :) men är jätte nervös verkligen :) wish me luck!


Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0