Nytt people=alltid roligt!

Är nu hemma igen efter en toppen eftermiddag/kväll :) träffat nya människor och så som faktiskt bor i närheten! lika roligt varje gång:) så nu ligger jag i sängen och är hungrig.. orkar dock inte ta något att äta, haha kanske gör det sen men allt är nersläckt här så lite segt! Vi har även fått kattungar idag, maya födde ut en död igår och tre levande idag! dom e klara om ca 8 veckor och är då till salu, dock är det perser ras så mamma tar mycket pengar för dom:P ni ska få bild på småttingarna sen när dom blivit några veckor äldre, nu ser dom bara ut som råttor, haha.

Nu kommer en hiss och diss! :D

Hiss!
träffa nya människor
jag bara älskar det, lika spännande och kul!! som jag skrev innan ;)

börja gymnasiet
jag ser verkligen fram emot att börja nu, åh! ska bli så roligt! skulle egentligen följa med jennifer imon och kolla på skolan men blir inte så tror jag eftersom vi inte snackat ngt om det mer och det var nio imon på morgonen så..

singelivet
ja för er som inte visst det så har jag faktiskt gjort slut med mikael... jag själv har velat hur länge som helst och vet du vad jag vill, jag älskar honom men jag känner att jag vill vara själv nu ett tag framöver!

Diss!
Mörkret
ja det närmar oss, för varje minut. Det börjar redan bli mörkt ute tidigt nu! men det är inget mot på vintern då det blir mörkt vid halv fyra.. usch!!

skulder
ja en STOR jävla diss till det!

Var nog allt för mig idag, vi hörs imon ;)

Kommentarer
Postat av: Fucifer

det blev 5 kattungar, två dog. ^^

2010-08-15 @ 23:24:45
URL: http://fucifer.blogg.se/

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0