Nu ska jag dra igen! hörs ikväll :)

Hej! jag har hunnit vara hemma en timma och ska faktiskt snart åka igen :P ska träffa Anna i stan och prata lite med henne, hon flyttar ju nu den 24: de :( till en folkhögskola. aja hur som helst, hinner jag aldrig vara hemma! men lovade mamma att komma hem till kvällen. Är ju min sista vecka för sommarlov och då ska jag nog bara ta det lugnt & vara hemma för det mesta. Har även vänt tillbaka på dygnet helt nu, känns jätte bra eftersom det är igång nu på att göra det ;) Jag har iallafall haft en toppen helg :) ♥ Och samma dag som skolan börjar så har jag blivit bjuden på en fest med kompisar, till kvällen då dock. Kommer bli roligt! Jag måste även sätta fart nu med att sminka mig och platta håret, så vi hörs till kvällen igen när jag har mer tid! och även mer tid till min familj!

Bilder från pappa!














Kommentarer
Postat av: Du vet vem

naw så gulliga prästkragar =) de ser värkligen mysig ut hos din pappa :) Saknar dig som fan :'/ <3

2010-08-15 @ 13:26:04

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0