Morsh!

Godmorgon! mamma har väckt mig hela morgonen när hon har hållt på i köket :P och jag gick upp vid halv elva. Ska snart hoppa in i duschen och bara tvätta av mig på kroppen. Sen hitta några schyssta kläder och käka frulle! det är regnväder idag igen men det ska vell inte få stoppa någonting..? nejdå! tror jag måste ringa Anna sen igen också, haha. Antadligen åker jag till göteborg idag ju så kommer nog inte blogga något. Mamma hade även bokat tid till mig på vårdcentralen på torsdag. Skaa bli skööönt att äntligen få komma dit! dock kommer jag få vänta jätte länge för ingen buss passade in. aja nu ska jag sluta babbla! Vill ni se hårfärgen nu förrästen?

Det syns inget på dom hära bilderna, men ska lägga in andra sen!


Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0