Morning!

Godmorgon! vart vaken i en timma ungefär, haha jag börjar gå upp tidigt nu asså! tredje dagen i rad, så jäkla duktig är jag! ;) och gissa vad jag ska göra idag? JO jag ska ta mitt legitimation! äntligen! tar ju några veckor innan jag får hämta ut det men ändå :) efter det ska jag invänta nils, han kommer till borås vid fyra för han ska jobba natt här. Vi ska gå runt i stan och jag ska kolla efter hårfärg! tänker inte vara helblond längre. Ska leta efter en lite mörkare färg till mitt hår. Bara jag inte ångrar mig sen, för blond kommer bli svårt att bli igen och jag tänker inte slita på mitt hår på det sättet, räcker med plattången. Men sen ska vi bara vara och sådär, sen fårvi se vad jag ska göra! hihih ;) ♥



Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh tack så mycket! :D

2010-08-16 @ 12:53:27
URL: http://hoshihanako.blogg.se/
Postat av: Mikael

Saknar dig så jävla fucking otorigt mycket :/ de blir bara sämmre och sämmre för varje minut :'/ Önskar de fanns en knappt som gjorde så du kom tillbaks till mig. men en sådan knapp skulle bara va för bra för att va sant :( hatar att de blitt såhär mällan oss och de plågar mig till 1000% Har alltid älskat dig från den dagen då de blev vi <3 och kommer nog aldrig innerst inne att sluta älska dig häller :'/ men de känns som om ja måste släppa dig helt så du får leva livet och sen bara hoppas på att du "inser" eller "tröttnar" och hittar tillbaks till mig. men när ja tänker på den tiden vill ja bara skrika för de kommer göra så ont i mitt hjärta att veta att du kommer va med andra och ja kanske inte får tillbaks dig :( de här är värkligen de värsta som hänt mig på alla 18 år ja left. och än en gång så ber ja om ursäkt för innan idag ja spårade värkligen ur. Älskar dig Viktoria <3

2010-08-18 @ 22:51:50

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0