Mobil bloggning igen.. Har verkligen inte ...

Mobil bloggning igen.. Har verkligen inte tid att blogga:p och igår gick min mobil helt sönder så man kunde inte ens prata i tele. Fick ta en gammal som vi hade hemma. Känns inte alls kul. Vill inte önska mig en heller för behöver viktigare saker. Men idag har jag ju vart på den festivalen. Sitter faktiskt på tåget nu. Jag var på en rapp kurs ungefär, höll på i två timmar och var rätt bra. Man fick bjuda på sig själv och det behöver verkligen jag. Igår var även en helt okej kväll! Kom hem vid nio i morse :) haha. Nu ikväll ska jag vara i stan. Och i mon ska jag blogga, låter bra va!?


Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0