Lååånga skoldagar!

Jag sitter just nu med mitt kvälls tè som ska milda halsen mot det onda & sen ska jag ta bort mitt slitna nagellack fast jag helst av allt vill sova. Idag har jag ju vart i skolan, det vi gjorde idag var RIKTIGT sjukt och roligt som fan! Det gick ut på att vi blev indelade i grupper och fick ett papper med 23 saker vi skulle göra. Och vi skulle fota allt. Tex att vi skulle bada i viskan, göra en pyramid av oss mitt i stan och be en okänd ta kort, fråga en dam om man får ta kort på henne när hon äter glass, hoppa hopp rep med en okänd människa på stan, få rita krigsmålning på en okänd människa, gå med en katt i koppel och en MASSA mer! så ni kan ju bara tänka er.. hade sjukt kul iaf! haha. Efter det fick vi vårat schema! Det ser inte roligt ut...

Måndag: 09.20 - 16.20
Tisdag: 08.15 - 16.10
Ondag:  08.30 - 15.10
Torsdag: 08.00 - 15.30
Fredag: 08.30 - 11.40

obs att varje gång jag börjar 08.30 måste jag vänta 40 min i stan innan vi börjar för inga bussar passar in. MITT SHCHEMA ÄR INTE ALLS KUl!:( Men eftersom jag verkligen älskar skolan så överlever jag det. Eller, våran första lektion är imon! så vi börjar på riktigt tomorrow. Måste fixa kollege block till varje ämne också och vet inte hur många ämnen vi har :O & nästa termin skulle vi skifta schema med stylist 1 (jag är i stylist 2). Kommer döööö ! hahaha. Vi ska redan börja leta praktik asså apu och vart kan man praktiser som stylis? får ta detta mer sen för annars kommer jag babbla på i all evighet. Men efterskolan så gick jag, Jennifer & Emma på subway ;) sen hämtade jag ut mitt ID-kort för det hade redan kommit!!! JIPPPIIIIIIIII nu har jag det :D ni ska få se det, men inte idag. ;) Mja vi hörs imon igen för orkar inte blogga nu mera, har även funderat starkt på att ta en blogg paus. Vad tycker ni om det...? ps. Har pratat med Anna och hon trivs jätte bra, redan nya vänner & allt och jag funderar på att åka och hälsa på henne på lördag! ds.


Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0