Kära läsare.. :)

Jag gillar min skola mer och mer, pratar med fler & fler också. Känner på mig att dom här 3 åren kommer bli jobbiga, slitsamma och tröttsamma men helt jäkla UNDERBARA! Vi kommer antadligen ha långa dagar, mycket praktik, osv. Men folket verkar helt awsome asså. :) Är så glad att jag hamnade där och inte på almås. Trotts att en gubbe av dom olika partiena som är i stan tycker att friskolorna bara köper in billiga elever och han sa att vi inte kommer bli någonting på det vi jobbar med nu. Han behöver ju inte vara så negativ! Vi gick nämligen runt i grupper idag och hade en massa frågor vi skulle ta reda på. Alla partiena tjatade sönder ;) Imon ska vi ut och vandra heladagen! Och på fredag börjar vi våra riktiga lektioner. Ser fram emot allt men jag vill gärna ha helg nu!! är döö trött redan nu :)

Fårse om jag tar en tupplur sen eller om jag åker in till stan & träffar Simone :)



Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0