Jag lovade ju er ;)

Åh, idag åker ***♥** iväg i 5 dagar :( men jag ska ändå gå i skolan helaveckan så vet inte om jag kommer ha så jätte ont utav det.. eller.. jo det kommer jag visst! men får bara fokusera på skolan och min förkylning så blir det nog skit bra :) och jag har inga planer för denna dagen, ingen som vill ses eller någonting så är vell lika bra att bara vara hemma idag. Nu kan ni få se mitt legg, det är inte vackert men jag lovade ju er det ;)

Sen tog jag även kort på en utav kattungarna!

Såå söt!♥
Sen käkade jag även tacos igår när jag kom hem!;)

Kommentarer
Postat av: Sandra - livet som sanger ♥

fin blogg :)

2010-08-29 @ 13:43:16
URL: http://sandrahelen.blogg.no

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0