Inte haft någon lust att blogga idag..

Men jag har vart hemma heladagen, gick upp vid två :O Mamma sa att jag fått hem papper om drottningblanka, och att hon skickat in det nu att jag vill då där igen. Jag hoppas jag får svar snart igen om jag kommer in igen eller inte. Kommer bli skit ledsen om jag inte gör det :( men har ju redan vart intagen där så jag tycker jag borde få bli intagen igen.. men beror ju helt på om det finns plats :( men hur som heslt, Janina och hennes pojkvän ringde innan idag och frågade om jag ville följa med på laserdome, men jag skulle aldrig hinna i tid då doom skulle dit, men sen erjböd dom mig skjuss men jag sket i det! men skulle nog vara kul att testa det någon gång :) Jag, mamma och Felicia var ute och sprang innan en liten runda med! det var inte så jobbigt att springa men fyfan det kändes som om jag skulle spy efteråt! var så sjukt längesen jag rörde på mig. Kom ihåg då jag spelade fotboll regelbundet och gymmade, utan rökning, vem hade världens bästaste kondiotn då tro? haha. Sen ska även mamma, jag och brorsan in till borås på torsdag och ta mitt och hans legg! ska bli så sjukt jävla nice, har riktigt längtat efter det! fast vi får ju hämta ut det efter några veckor.. typ perfekt till dagen då jag ska ut på krogen ;) wiho längtar ihjäl mig!! Imon ska även jag och Simone åka hem till våran kompis Nils i skövde, ska bli roligt! vi åker dock tidigt, eftersom vi båda måste hem samma dag. Aja jag kanske skriver lite senare, om något kul!;) ♥

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0