IDAG & IGÅR

Hej! Jag orkade aldrig uppdatera igår så därför det inte blev något inlägg :) hade inte ens möjligheten om jag ska vara riktigt ärlig.. men jag ska inte ens ta mitt legg idag iallafall :( brorsan skulle iväg och mamma typ kunde inte eller orkade inte åka in till stan idag med bara mig så vi ska ta det nästa vecka istället, men då hoppas jag verkligen att det blir av! för jag MÅSTE ha mitt legg!! Snart ska jag in i duschen & sen be ge mig mot stan. Ska träffa Anna och antadligen många fler. Sen vid åtta blir det att stå längst fram vid scenen och glo på freddie :) aja, nu ska ni få dagen igår i bilder! iallafall några bilder :)









Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0