Hos dady!

Sitter nu framför pappas bärbara data och jätte sega internet! har även ont i huvudet :( men jag kom till pappa för några timmar sen, och vi har grillat och jag har busat och läst saga för Linnea :) har även tatt lite kort, men dom kommer upp imorgon bitti när jag kommer hem! eller på måndag:) har även tänkt på en sak. Nu när jag faktiskt är iväg & typ inte kan ta mig härifrån så är det hur många som helst som frågar om man vill ses eller komma på fest :p kan det inte vara så när man är hemma och har tråkigt? utan alltid när man är upptagen :/ lite tråkigt! men jag ville bara uppdatera mig snabbt, hade även tänkt ta en kall dusch sen! är sjukt trött för gick upp vid halv nio idag tror jag det var och blö orkar inte hålla uppe ögonen längre och klockan är BARA sju! inte okej.. :P VI HÖRS SNART IGEN :D:)

Kommentarer
Postat av: Fucifer

men klaga

jag har sovit 1½ timme idag, och jag har fortfarande inte gått och lagt mig.

Bitch. ):

2010-08-14 @ 21:44:10
URL: http://fucifer.blogg.se/

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0