HOME!:D

Asså nu när jag kom hem hade jag 64 epost meddelanden, helt sjukt ju! haha. Jag har haft en helt great dag! var ju i stan med mamma och Love, skulle ju ta mitt legg som tänkt men man var tvungen att betala direkt och det kunde vi inte så förhoppningsvis blir det på fredag då skolan börjar och allt! ville verkligen sparka i något jävligt hårt, vart fly förbannad för fan vad mitt legg ska krångla! iallafall, efter det gick vi lite i stan och jag hittade en jätte SÖT kläning på h&m! måste lägga ut den imon för idag orkar jag inte ;) sen köpte jag hårfärg också. Sen träffa jag Nils, jätte mysigt var det. Senare drog jag hem till Sam och träffade Anna och Jakob :) hihi. Vi hade en soft kväll, drog till stan sen, sen till rydboholm oh sådär. Nu är jag hemma! och tänkte faktiskt färga håret.. vet att det är jätte sent för att göra det men vill verkligen! e nyfiken på vilken färg det blir! hihi. Och imon ska jag till göteborg, så aah haah! vi hörs imon på morgonen eller efter att jag färgat håret. Puss så länge!

Varberg<3


Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0