HIHI :) ♥

Godmorgon! Har egentligen inte tid att skriva, men jag gör det iallafall! idag vaknade jag upp med hals ont igen! orkar fan inte med den här skiten mera ;/ men det kan nog också bero på att vi är ute nästan helatiden, eller vi har vart ute typ hela denna veckan! och det börjar ju bli kallt ute.. jaja. Igår var det en bra dag! I skolan gick vi aldrig ut i skogen utan vi stannade innne & gjorde lekar heladagen och sen fick vi våfflor & grädde :O med cola. haha! vilken skola brukar få det? ;) efter det följde jag med Jennifer till Subway (vilket var sjukt gott) och där tappade jag min mobil! men jennifer ringde den och tjejen på Subway som också hette Viktoria svarade i den :O men jag fick tillbaks den nästan med en gång! inte för att den är något att ha längre men har ju alla nummer i den.. Senare på kvällen gick jag till thai silk och myste med ***** :)  hihi.. & ja jag somnade ju på bussen hem igår så fick gå en bit!:O somnade runt ett inatt :(  Men idag börjar jag tio & jag gick upp jätte tidigt idag pga halsen.. och jag slutar klockan två. Vi ska även få vårat schema idag, LÄNGTAR tills jag får se det! 

Vi hörs efter skolan! puss

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0