Hemma från götet ;)

Är nu hemma från göteborg och jag vill bara säga att jag hade det skit trevligt! var ju på en slags fest med Simone och det var rätt roligt :) har inte så mycket mer att säga om det bara att det var kul ;) bara att jag fick så sjukt ont i halsen inatt och har fortfarande det så jag börjar antadligen bli sjuk :S iinte alls kul! och jag vill bara säga tack till Simone för att du är en sådan underbar vän, sommarlovet med dig har vart helt super!♥ dom gångerna vi har umgåtts iallafall! Och nu är pengarna helt slut och det är regnväder ute. Typ ett bra avslut av sommarlovet ;) men det är ju faktiskt inte riktigt slut än!! en vecka kvar ungefär :) Simone skulle på maskerad på torsdag, man skulle klä ut sig till zigenare? haha jag kanske ska med på det, jag vet inte riktigt än men :P och så var det något grillparty på lördag. Det blir nog sista helgen för allt festande på ett bra tag då :) känns som om jag druckit/festat i flera veckor i rad nu :P aja, jag bara tjatar en massa onödigt men som jag känner att jag vill skriva ;) ska bara chilla nu iallafall! fårse vad resten av veckan har att erbjuda..



Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0