Hej sötnosar! Nu har jag blivt riktit fö...

Hej sötnosar! Nu har jag blivt riktit förkyld som dom flesta :( borde egentligen vara hemma och vila men har inte tid med det;) idag på lektionerna så nös jag runt 13 gånger xD vi hade företag och service sen hantverksorientering :p det är intressant! Och efter det träffade jag simone i stan och lite folk och nu är vi hos sam, det blir typ fest idag ;) sen ska vi ner till nollningen ni vet? Kan förklara i ett annat inlägg men alla gymnarsie elever super ner varanandra typ;) sen ska vi sova här och imon bär det av till göteborg på en gratis festival :D skriver mer sen eller imon eftersom min mobil är cp! Ville bara uppdatera lite snabbt! Puss!


Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0