Hej :) just nu mobilbloggar jag trotts att...

Hej :) just nu mobilbloggar jag trotts att jag satt vid datorn innan. Kom hem vid nio ungefär och kvällen var helt okej :)<3 träffade goa människor och allt. Ett år kvar tills nästa torsdagskvällarna börjar dock.. Var mest med malin helakvällen och tjötade. :) alla skryter om krogen och snart Jävlar ska ni oxå få se mig där! :D vänta bara! Nu ligger jag i min säng och kan inte, trodde jag kunde innan men nej. Tänker för mycket och planerar redan nu vad jag ska äta till frukost imon.. Gissa vad? Jo ägg på macka med kaviar! Jami! Haha jag skriver imon igen, Love ya!


Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0