Handbehandling värd mycket pengar ;)

Jag är inte lite död, jag är mycket död! shit så sjukt skönt att få komma hem efter denna långa skoldagen! har hostat sönder också så hela mitt huvud typ dunkar :( vara jätte nära på att dra hem men vill inte! Idag hade vi endel lektioner men behöver ju inte nämna dom tråkiga så kan ju säga det som var kul! Vi hade hantverksorientering & dä skulle vi ha fått våra sminkbagar men dom har inte kommit än så vi satt mest och tjatade men även så fick vi göra en handbehandling som inte finns att köpa egentligen för den kostar flera tusen! det var as ballt och man blev len som en baby :) sen pratade vi även om att skolan gett ut oss fel information. Dom flesta som valt denna stylist linjen trodde ju att vi skulle få välja inriktning sen i 2:an om man vill gå inom naglar, hår eller makeup men så var det tydligen inte! och vi blir ju inte diplomerade för det är ju fint dyrt utan vi får ju en portfölj som vi ska ha med oss under alla 3 åren och sen visa det hos dom som vi söker jobb hos och sen öva sig uppåt innan man kan få något riktigt jobb! så vi tog upp detta fär endel trodde att vi skulle komma ut i arbertlivet direkt och vara skrivna som stylister men så var inte läget riktigt.. aja nu babblar jag bara om skolan igen! Men svårt att inte prata om något annat :P ändå fast jag har typ 84383864 andra saker jag vill skriva ner så blir det aldrig så när jag skriver ett inlägg iaf :) men imon ska jag köpa kollege block, fick skriva i ett och samma idag! f¨år göra det på lunchrasten imon.. Ska nog hem till Sam imon också och hälsa på lite :) men idag ska jag bara vara hemma och ta det lugnt, och plugga ska jag göra senare i veckan! typ onsdag & torsdag. Skriver senare när jag fått lite mer energi! puss så länge.

För såhär känner jag mig just nu...

Kommentarer
Postat av: beckah

fin blogg! kommentera gärna min oxå: www.beckahansson.webblogg.se :D

2010-08-30 @ 20:26:19
URL: http://beckahansson.webblogg-se

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0