Dåligt med bloggning.. :/

Fan vad dåligt jag har börjat blogga, förlåt mig! men jag har ingen lust. Måste få lusten tillbaka, eller hur?! för just nu skriver jag ju bara lite kort om min vardag och inget annat, måste ju vara jätte tråkigt för er liksom! men jag vill ändå berätta nu vad som jag gjorde igår.
Jag åkte in till stan, träffade Anna där och grejer. Lite senare kom Mikael & vi drog upp till en kille som Anna och Kevin kände, vi var där och typ drack lite granna, var rätt trevligt! men grejen är den att jag missade när freddie sjöng igår!! har verkligen ångest över det för det är ju så stort för honom och hade ju lovat att komma och titta. Känner mig skit taskig och försökt skicka sms men han svarar inte :/ förlåt!♥ hur som helst så drog jag och Mikael sen när det började komma lite mer folk. Och är nu hemma och tänker att det är only 2 veckor kvar tills skolan börjar. Eller knappt det, vissa börjar på måndagen den 16, eller 18, eller 20. Jag börjar den 20:de. Vet inte om det blir almås eller drottningblanka.. står förtillfället kvar på almås :( 

Min frukost!♥

Kommentarer
Postat av: Amiie

Då börjar du i skolan på min födelsedag x) Buhu! Haha, hoppas du får det trevligt o så när du börjar, oavsett skola ;D Önskar dig LYCKA TILL sötan!<3

Ja, jag missade ju oxå Freddie, ja e ju för fan inte ens i Borås! USCH! Ja som så gärna hade velat se :( Hoppas det gick bra för honom =) Han e ju så underbart duktig på o sjunga.

Älskar dig<3

2010-08-06 @ 20:08:20
URL: http://amiievonporris.bloggplatsen.se

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0