Vetlanda!

Blev aldrig något extra inlägg igår för jag var så förbannat trött! gick och la mig vid tio och somnade bums :) men idag är det ännu värre, känner mig helt lost.. Så måste jag börja göra mig i ordning snart, för 16.15 åker jag från lilla svaneholm och vidare till jönköping! Jag vill bara stanna hemma idag och sovaaaa! och jag vet inte ens vad jag ska ha på mig, för vi ska ändå åka buss en timma sen åka bil osv så det måste ju bli något snyggt men ändå varmt! Sen måste jag få tag på Nicole så jag är 110% säker på att dom kör mig hem imorgon! för jag ska antadligen gå ut imon och sen måste jag ändå hem för på lördagen ska jag och mamma äta påskmiddag :P Måste vara i borås SENAST 15.00 imorgon och kan dom inte fixa det så följer jag inte med! Men nu ska jag rota i mammas gaderob efter snygga kläder.. hihi, slänger in en outfit sen på hur jag ska se ut! puss så länge

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0