vår!

jag är helt jäkla död :P när jag kom till köket imorses blev min handledare paff över att jag kom, han trodde typ att jag hade slutat! för min lärare hade tydligen sagt till honom att ja bara skulle ha en "prov vecka" och att han sen skulle ringa min handledare.. men det hade han inte gjort. Var som vanligt, jobbigt och svettigt! fick steka en massa fisk idag, första gången jag fick hålla på med maten :-) mycket med disken också.. och knappt några raster! har en och den är runt ett.. har försökt bryta isen mellan mig och min handledare för han säger inte så mycket till mig, mja jag lyckades inte! :( tycker det är super tråkigt att man inte kan snacka som vanligt folk! jaja.. imon ska jag även gå runt tolv, ska följa med älskling när han tatuerar sig. Fast det kunde jag ju inte såklart säga till min handledare för det hade vell han aldrig gått med på :p kommer nog få sitta där i några timmar och bara glo !! lite tråkigt men vad gör man inte för sin älskade ;)  kommer nog ta med mig kameran och ta kort på det efteråt, om han tillåter det (; kommer nog  bli en lång dag iallafall... träffade även på Simone idag efter att jag slutat, var ett tagsen! vi får se till att ses snart igen!

aja skriver mer senare, är sjukt trött nu så orkar inte :P puss så länge

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0