bög..skrev ett långt inlägg innan men det försvann?

Sometimes i want to walk away.. känns som om allt händer har någon mening! gjort det i 2 dagar nu och det är rätt läskigt..

Tecknet betyder "ödet".

Längtar tills jag kommer in i duschen och får på mig rena kläder! sen kom jag och tänka på att det är försent att söka sommarjobb nu så jag blir utan.. men finns ett sommarjobb kvar att söka och det är som jordgubbsförsäljare som jag var förra året sista ansökningsdagen är den 30 april så jag måste bara få tummen ur röven och söka! fram med det svarta pappret och silverpennan ;) det funkade förra året ! jag ska skriva ett i veckan ! det lovar jag mig själv och er :) sen måste jag kolla egenom gamla nationella prov i matten för jag har np om 1½ vecka! sen börjar praktiken på måndag, och jag är inte alls sugen på det! vill inte känna mig som någon jävla toffel.. men som folk säger, BIT I DET SURA ÄPPLET!

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0