Pusshejdå :)

Råkade somna runt halv tolv och vaknar vid två igen, hade två missade samtal :P ett från anna och ett från Mikael. Mikael ringade nyss och så.. höhöhö, jag ville vi skulle åka in till stan och köpa mitt godis :p så vi ska åka snart =) Anna och kevin får jag ringa senare.. blir inte heller så mycket bloggande mer idag, kanske inte ens något mer inlägg. Och jag har haft beslut ångest om vad jag ska ha på mig, har inte heller orkat duscha. Håret är fett och äckligt men har diademet så får vell se om det ser lite bättre ut.. har ett rätt gammalt vitt linne på mig från b-young, & det är inte så fint.. känner mig nästan som jesus, men blä jag orkar typ inte bry mig :P ibland får man ha sina sketna dagar... aja hoppas ni får en bra kväll! ps. har märkt att jag nästan aldrig bloggar på fredag-lördagar eftermiddagar. Kanske måste bli en ändring? Men puss på er!!♥

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0