någon rik?

Jag funderade nästan på att byta blogg! var så nära till att byta till bloggplatsen för där verkar allting mycket enklare och bättre. men njae, jag vill inte byta blogg, trivs bra med den här jag har fast den är vell lite B :P
sen har jag funderat på att jag måste ha en vår jacka! ser alla går runt med snygga skinnjackor överallt. Och nya vårskor! men jag har inga pengar till någonting! och inte mamma heller.. var på bra humör innan men nu blev ja piss off för felicia skulle ha datan stolen jag satt på, vi sitter i hallen för vi har inget trådlöst internet så vi har bara en raouter och korta kablar från den till min data.. hallen är mörk också och finns ingen lampa så man blir rätt depremerad.. sen får jag ryck på mitt cv, hur ska ja kopiera mitt intyg och skriva ut en bild när jag inte har ngt sådant hemma? i skolan finns det säkert men jag har inte skola förräns om en vecka och då kanske de e lite sent att skicka in ansökan.. konstigt hur humöret kan sjunka från topp till bott så fort!
kan inte någon ge mig några hundra tusen så jag kan få köpa dom kläderna jag vill ha? :)

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0