the day after the day

Nu har jag vaknat.. kom hem runt kvart över tolv inatt och jag var så trött så orkade aldrig ens starta datorn vilket jag alltid gör när jag kommer hem. Jag var med Anna som sagt & Kevin, vi drack lite och spelade kort :) det var trevligt! ♥ Och nu är det söndag.. sista dagen på hela lovet. Snacka om ångest eller? jag har då det iallafall.. känner press helatiden! Imon ska jag till köket och jag får ont i magen när jag tänker på det.. och så ska det vell inte behöva vara? dom är jätte trevliga & sådär men jag trivs inte riktigt.. och jag ska ändå vara där i 5 veckor till.. min lärare skulle nog inte bli så glad om jag bytte igen för har bytt så många ggr nu känns det som. Fyfan, önskar bara någon kunde rädda mig från skiten!

Blev ju aldrig av igår att jag skrev något cv, för jag orkar aldrig. är så jäkla lat och det är inte okej! måste ta mig i kragen någon gång. Så det blir vell till att försöka skriva ett cv idag.. men vet ni vad som är pluss i kanten? det är sol ute idag! ih! och nu ska jag ta mig något och äta..

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0