Svar på kommentar och annat =)

Tänkte svara på Emelies kommentar :)

Fråga :
Nejj, det kan jag ju inte påstå att jag hade.. Svimmat 2 ggr o vart yr hela dagen typ. Det är INGEN bra start på veckan alls.. Men men, så kan det vara ;D Verkar som du hade det, din lilla Lyckost ;) Love u!<3

Svar : Nee jag läste det i din blogg och det låter inte alls kul! :/ antadligen lågt blodsocker eller något? njaa jag hade jäkligt ont i huvudet igår och så så vettefan om jag hade en sådan bra start på veckan men men så är det, kram :)



Fan vad min hals krånglar då :( sen märkte jag när jag kom hem att mamma hade köpt nya kläder till sig.. säger bara F A N vill O C K S Å  H A !!!! men men min tur kommer vell också någon dag.. tror faktiskt inte jag hinner blogga mer för idag, förlåt jag har vart usel på att uppdatera dom 2 senaste dagarna, men blir så på veckodagarna oftast :( Och imon blir vell inte heller så mycket bättre.. kommer nog komma hem på kvällen då med ! hoppas ni överlever, ska bomba er med inlägg när jag kan :D puss på er och sov så gott!

Kommentarer
Postat av: Amiie

Joo, nee jag vet inte. Tror det är för att jag ätit så dåligt.. Vet inte. Men det har iaf löst sig nu =)

Naaw, inte bra gumman =/<3

Btw, I got my baby Boy now ;)

Love u<33

2010-04-20 @ 22:30:57

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0