svar från frågestunden, fast lite tidgare dock!

1. Vad tkr du om att jag ska flytta upp igen?

Svar: Jag tycker verkligen det ska bli jätte kul! längtar tills du kommer hit :) men bara du trivs så är det själva grejen !

2. hur känner du för det?

Svar
: Om att du ska flytta hit igen? står på första frågan  :)

3. Vad är det bästa me o ha mig som vän?

Svar: Du försöker alltid ge en bra råd när man mår dåligt & lyssnar gärna. Finns oftast där ! <3


4.vad är det bästa med att ha Simone och mig som vänner? och är hon och jag väldigt lika eller totalt olika?

Svar
: Simone har jag känt sen jag var bebis och jag älskar henne som hon är och skiter i vad alla andra tycker om det. Nils, du finns alltid för en i alla lägen! ni är jätte bra kompisar :) ni är lika på ett sätt....hahaha men det kan du nog lista ut vad!


5. vad skulle vara värst att möta i sitt hem? en stor giftorm eller en massa massa små spindlar?

Svar: En massa massa små spindlar, fyfån vad hemskt! dom kommer ju in i små springor, gör ju inte ormen :)


6.vad är det absolut mest pinsamma du lyckats göra på fyllan, och hur fick du reda på det? mindes du det eller var det någon som berättade det för dig?

Svar
: oj.. har gjort en heldel pinsamma saker på fyllan så blir väldigt svårt att välja xD

7.Gillar du bajs? :c

Svar
: aah fan jag älskar bajs:)


8. av det jag sa till dig över msn nu. vilka 3 saker bet sig fast mest och som du kände att det här har han faktiskt rätt om? vilka 3 saker fick dig att må bättre?

Svar: När du sa villken faktiskt tjej jag egentligen var =) att jag har vackra ögon och när du sa att jag vågar stå kvar vid någons sida som jag älskar trotts att 2000 andra människor ogillar det!

Hoppas ni fått svar på era frågor nu.... var inte så många :) men får duga för denna gången!

Kommentarer
Postat av: nils

du vet Vick. våga kräv av folk^^

säg- Fan ta er skitungar, om jag inte får frågor så sliter jag ut könsorganen på er och matar dem till hajarna! rawr!



Kom ihåg Vick. att hur livet än ter sig, hur gärna allt än är bra eller dåligt, så är du alltid den man kan lita på. alltid den som är mest trofast och bäst. jag är väldigt lycklig över att ha dig som nära vän, och jag önskar du fick all kärlek, omtanke och lyx du förtjännar. för även om livet kan avra jobbigt eller underbart, minns vad vi säger om dig.

Vick The Dick Is The Chick You Gotta Nick for A kick!



(Med andra ord, du är så förbannat tuff, bra, go fin, underbar, snäll, söt (jag kan babbla i evigheter) att alla behöver en vän som dig, utan dig är vi inget!)



Kram Nils

2010-04-20 @ 00:50:13

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0