skatteverket, fuck off

Godmorgon :P jag har fan inte sovit ett skit inatt! jag blev rädd för att jag aldrig kunde somna.. undra vad som var felet.. sen har mamma tagit hit en hankatt som ska para en av våra katter så dom har hållt på hela natten så fick rycket och slängde in dom på toaletten :P Men nu när jag gick upp så får jag en dålig nyhet och den gör mig ARGARGARG.! I sommras när jag jobbade så fick jag en frågan om ja skulle betala skatt eller inte, och jag lämnade in en lapp om att jag inte ska göra det och dom tyckte det var OK. Nu idag får jag hem en lapp om att jag tjänat mer än vad jag skulle och att jag inte betalat in för mina PENSIONpengar! wtf? jag har iallafall till 12 november på mig att betela den skuld som jag fått och den ligger på 1400 kr. Är skit lack för ingen har sagt ngt om ngn jävla pension jag måste betala? herregud jag var 16 år när jag jobbade, säger bara omg ni är sjuka! men det är ju inte så mkt pengar men mkt för mig som inte har några! morrrrrrrr! men mamma sa det e ju långt kvar så vi hinner spara men ja vill fan inte spara till ngt sådant som jag inte ens ska behöva betala.. isf borde dom sagt till när jag väl jobbade! NOLLOR!

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0