sjuuuuuuuuuuukt!

HEMMA! fifån om ni bara visste hur det vart! För det första åkte vid ju till jönköping, sen ringer nicoles killkompis och säger att bilen gått sönder så vi fick vänta 1½ timma i jönköping på att en kille som skulle hämta oss som inte ens kunde svenska, jippi! sen tog det yttligare lika lång tid att komma til festen, sen när vi kommer dit är det typ inget folk? Jag drack inte så jäkla mycket för jag var mest sur på allting.. Nicoles killkompis gick på mig och frågade vafan ja inte håller på med ngn utav hans kompisar?! han lixx tyckte vad jag gjorde jag där om jag inte tänka knulla någon? blev jävligt förbannad för hade sagt till Nicole att säga till dom att jag är upptagen och vill bara ha kul ikväll! men icke, hade två äckliga killar efter mig hela kvällen och båda två var lika tröga sen när dom fick dissen rakt i ansiktet så lacka dom! han ena kunde inte lacka för han kunde inte svenska men smällde i toa dörren när jag skulle gå in ;s moget.. sen fanns det inga sovplatser så tillslut somnade jag av i soffan vid 5, och alla gick och la sig också på golvet (y) sen vaknade jag och Samanta vid åtta och gick ner till stan och tog ut pengar till macdonalsmat.. sen gick vi dit igen och frågade Nicole när han skulle köra oss? Sen är det inte någon som kan köra!! fick sådant rådamp så började lipa typ för jag ville faaan hem så jag ringde mamma så jag och samanta skulle få tåget hem från vetlanda, byte i nässjö, byte i falköping, byte i herrljunga, byte i borås och sen hemma efter fucking 5 timmars tåg! mamma fick lägga ut 800 kr på det och kan ju säga att varken hon eller jag var glada, aldrig mer säger jag bara.. blev så fucking lack, allting på en gång och liksom det bara bröt ut.. det värsta på länge.. Fick ångest att mamma skulle betela så mkt pengar som hon inte ens har, så vet inte hur jag ska gottgöra henne.. nicole vill ha tbx sina 100 kr för jönköpingsresan till festen men for get it.. är så aaarg och besviken!!
Men jag och Samantha tog en massa kort när vi var och väntade på tågen :) kommer slänga in några bilder, både sen igår & idag! Men efter detta inlägget tänker jag hoppa in i duschen och njuta för kännt mig äcklig heeladagen och sen ska jag åka hem till älskling fast kommer hem till han väldigt sent! 22.30 typ, men det var okej :P sen imon ska jag hem för jah och mamma ska äta påskmiddag! hon är i göteborg just nu och syrrorna hos sin pappa så blir bara jag och mamma oh brorsan imon :) senare på kvällen vet jag inte, kanske ngt kul som händer! men inga pengar kvar dock.. Men men, blir inget inlägg mera idag och förlåt för den urkassa uppdateringen men jag har ett liv jag också ;)



Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0