PUUH!

Ja, nu är jag hemma! med huvudvärk och trötthet.. var sjukt mycket folk i stan, för det var någon dansuppvisning i stan så därför och + att det är ju valborg imon, så alla är fett taggade!:D och ja, jag fick köpt lite kläder iallafall trotts alla människor. Fast plånboken ser rätt tom ut nu för rästen av månad maj...  ;) har nog aldrig köpt bara kläder för mina pengar. Första gången allt gick åt det! Nu får ni bild på det jag köpte.. hihih fast dock en dålig bild!




Färgade jeans från Lindex 99 kr
vitt linne från H&M 49 kr
svart kläning från Ginatricot 199 kr
vit tunika från Ginatricot 149 kr
rosa tshirt från Ginatricot 129 kr
tjocktröja från Ginatricot 199 kr
Leggins från Lindex 59 kr
Rougen och mascaren är från H&M också, gick la på 150 kr!

Nu ska jag ladda min kamera inför imorgon bitti.. puss så länge!

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0