Påååsk =) hos älsk

Tjooohoo! sitter hos älsk fortfarande :) mamma ringde och sa att hon stannar i göteborg över natten igen och brorsan är & lanar så ingen kommer hem färrän i morgon och jag vet inte riktigt vad jag sla göra idag, var ju tänkt att vi skulle äta påskmiddag men mamma sa det får bli imorgon istället. Funderar på att åka hem och duscha håret, hämta kameran och 75an som står i skåpet :) sen åka hem till mikael igen, men vi får vell se. Kanske blir det utgång men vet inte vart isåfall :P annars blir jag bara hemma hos älskling, så blir dålig uppdatering idag med.. GLAD PÅSK OCKSÅ!:) Har ni fått något påsk ägg? jag fick ett av M :) sen har jag ett hemma som väntar på mig, men det ska jag öppna imon!
Jaja, hoppas ni får en fin påsk lördag♥


Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0