Nörd som jag är..

Så har jag bara suttit vi datan heladagen och inte gjort ett skit! usch har så ont i ryggen nu.. har faktiskt gjort en annan blogg på bloggplatsen.se och försökt mixtra lite med headern där, e så mycket lättare där än på blogg.se iaf! men nä, jag tror inte jag ska byta blogg.. isåfall kommer jag ju säga till! men det är ju bara för att jag inte fattar något här på blogg.se.. Smsade med Kevin innna, han frågade om jag var med Anna, och svaret är nej men jag skulle gärna vilja! gud vad jag saknar henne :o lite konstigt :P haha Anna vi måste ses! blir så dåligt med det på praktik veckorna.. sen ringde även Simone och tjatade lite, henne har jag inte heller sett på länge! och sen ringde pappa, berättade att han sagt upp sig från sitt jobb som han jobbat med i flera år, och jag är stolt över dig pappa!
Men jag har faktiskt inte träffat någon på hela veckan förutom Mikael.. jag vill umgås med mina vänner, vart är ni??? :(  får bli ändring på det till helgen! sen pratade jag även med mamma lite innnan.. hon ska åka hem till mormor och morfar imon och betala räkningarna där så ska hon ge mig mina 1000 kr om hon kan, så ska ja handla imon istället! för jag kom på en sak, på fredag hinner jag ju inte?? om det inte blir av alls får jag la ta det någon annan dag nästa vecka, men jag har inget tålamod! vill shoppa nuuuuuuuuuuuuu :)

Sen gottar jag mig med annat....

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0