natti <33

Har fortfarande inte ätit något, ska la göra det nu! haha :P och säger godnatt för mig här på bloggen.. alla här hemma har gått in på sina rum så det är tyst och skööönt.. men eftersom jag råkade somna innan i sängen så får jag skylla mig själv , kommer inte kunna sova! och imon vill jag bara egentligen ligga hemma och sova en heldag... hade inte det vart toppen då eller? men jag måste lämna in ett papper till läraren om att jag ska få 10 extra poäng på mina intagnings påäng för då har jag större chans att komma in på gymnasiet.. isf om de blir som ja tänkt kmr jag ha 175 poäng och det är vell inte så jätte mycket men jag har nog större chans att komma in på gymnasiet eftersom jag gått på tullen i 2 år snart! vilket jag har stor ångest för. Det var något mer jag skulle skriva men kommer fan inte på det nu.. :P aja ni får sova så gott så hörs vi imorgon bitti :) pussar

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0