min dag!

Heejs! haha min dag har vart awsume :D kanske inte ska skriva allt här på bloggen men gud vad kul jag haft med Anna idag! Hon hade fått lite pengar så hon shoppade verkligen SÖNDER! köpte smink för över 800 spänn och skor för 700 kr.. ÄLSKAR hennes skor! ett par rosa, och ett par vita med nitar på.. helt sjukt heta! sen var vi även på glitter.. haha kändes som om vi badade i pengar, wow vilken känsla det var! Även fast det inte var jag som hade pengarna :P men anna ville köpa lite saker till mig, och jag fick lite ångest men hon är världens generösaste och jag lovar att när ja någon dag kommer ha ngra  tusen på fickan får du hänga på mig! Anna köpte nämligen ett diadem till mig för 99 kr och ett läppglans för 105, och ett nagellack för 25. Sen ett cigg paket för 60 kr! sjukt dyrt men det var jätte fint! kommer bild på det.. önskar så jag hade bild på hennes sjukt snygga skor.. men tyvär man kan inte ha allt! ;) Men annars i skolan var det helt ok! Imon är det ju nationella prov i matte så jag tänkte plugga lite idag. Vad har ni haft för er idag då? :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Så lite gumman <33 ring mej när du har lust =)

2010-04-25 @ 21:28:20

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0