kan det inte bli fredag nu...

Kan ju säga att det inte är så kul att vara hemma heller.. suck, hur man än gör så passar det aldrig :P Jag tänker även på valborg, på hur det riktigt blir! alla snackar ju om kortegen och det är nog inget för mig.. kommer vara en massa fulla folk i stan och sådant orkar jag inte med, speciellt inte när det är 14-16 åringar! gud dom tar ju fan över allt.. e sjukt trött på sådana fjortisar som överdriver allting.. men iallafall, Emelie kommer ju som sagt upp hit då och ska ju träffa henne på kvällen, men hur sent det blir vet vi inte riktigt än! och det är lite tråkigt för jag vill ju iinte sitta hemma hela kvällen tills hon kommer, så jag ska nog  försöka få tag på Anna då eller något och se vad som händer. Tänker dock inte lägga ut några pengar på skit på fredag.. någon får la bjussa mig! men jag tror nog att det kommer bli najs oavsett.. vill bara ha med mig min älskling också så är allt perfa!* men vet inte om han är så sugen på att gå ut, eftersom inget är planerat men ändå.. MEN JUST DET JA! haha pratade med Erica igår, hon bjöd på mig på fest på fredag :) så jag har lite att välja bland då med andra ord! men Mikael, följ med! vill inte vara utan dig en sekund när jag är ledig =) ♥ 


Ska ni andra göra något skojsigt på valborg? isåfall vad?


Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0