inte okej...

Är nu hemma! gjorde det nationella provet och det var SVÅRT! usch... men vi får vell se hur det går. Vi fick åka hem efteråt och det känns bra. Känns mindre bra att det redan är praktik vecka nästa vecka. Jag vill inte! Men finns inte så jäkla mycket att göra åt det.. bara le och se glad ut! senhar jag börjat på smått mensvärk, jag hoppas jag inte kommer få så ont som jag fick sist! men det blir bara värre och värre och den var jätte sen och då brukar jag få sjuk mensvärk.. jag vill inte jag ska ju göra saker idag :( när jag har mensvärk är jag bara hemma och lipar sönder. mår illa och spyr osv, så illa är det!

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0