ingen perfekt blogg!

sen vill jag bara säga en sak.. Mikael tycker min blogg är så tråkig typ för jag inte har någon header och liknande.. men jag vet faktiskt inte hur man gör på blogg.se för det verker väldigt komplicerat sist jag kollade upp det, så sry alla läsare om ni oxå tycker min blogg ser tråkig ut men så är det!


vill även tillläga att förra fredagen så stod det en bukett med blommor utanför dörren som brorsan hade tagit med in och så stod den på bänken hela helgen och ingen var ju hemma så när mamma kommer hem undrar hon vad blommorna kommer ifrån? På lappen stod det "hemlig beundrare, viskafors" . haha undra vem det var till och undra var dom kommer ifrån! dom är ju iaf på mitt rum nu för mamma visste inte riktigt vart hon skulle ställa dom, och det kanske var till mig men det tror jag inte, haha hemlig beundrare från viskafors? dud...

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0