Hur mycket kan en blogg betyda egentligen...

Har verkligen försökt med allt för att kunna fixa headern.. gått in på flera olika internet sidor och gjort som det står att man ska göra men ändå vill det inte funka. Blev skit ledsen innan för att bloggen ser förjävlig ut.. konstigt att den betyder så mycket för mig egentligen :) pratade med Malin på sms och hon sa att hon kunde fixa det i helgen igen.. men det är långt kvar. För det är ju bara onsdag än så länge.. tappat min blogg lust nu när den ser ut som h-e-l-v-e-t-e.. hm, fårse hur det blir med uppdatering nu tills bloggen är fixad! hoppas ni vill läsa ändå fast den ser skit ut.. den blir fixad om några dagar :) Imon ska jag upp tidigt och följa med mamma hem till mormor & morfar iallafall... ingen praktik för mig inte.. Sov sött mina sötnosar ω

Kommentarer
Postat av: Alinde

Undrar faktiskt vad du snackar om? Headern är precis som innan? :) Viktoriaes.blogg.se står det :)

2010-04-28 @ 23:56:02

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0