Hos Simone

Hejhej! är hemma hos Simone, vi har inte setts på veckor och nu när vi väl ses så sitter hon och glor på tv så jag hämtade hennes data, haha så jäkla typiskt oss! vi har ingenting att göra men jag vill gärna gå ut på en promenad.. är jäkligt trött så skulle vara skönt med frisk luft! eller kanske ta en tripp upp till mikael?:) äsch jag vet inte, är så sjukt trött helatiden så orkar knappt träffa folk längre.. pinade mig nästan hit ;) Var ju som sagt på skolbio i dag och den var faktiskt bra! handlade om en tjej som var utanför i allt för hon såg annorlunda ut och hon försöker visa människor vilken människa hon är genom att spela skådis ( asså i filmen ) :P den var jätte bra .. men aah. Imon ska jag plugga till nationella prov i matte med, för idag orkar jag verkligen inte! kommer nog hem lite senare idag så uppdaterar mer då. Nuu ska jag dra med mig Simone ut och röööka =)

Puss!

Kommentarer
Postat av: Alinde

Vad hette filmen? :)

2010-04-21 @ 15:23:54
Postat av: Svar

Filmen heter Prinssesan :)

2010-04-21 @ 15:28:02

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0